Wednesday, March 13, 2013

Facebook Group Sayfası...

kentselayrisma facebook group sayfasına üye olmak için: http://www.facebook.com/groups/350905975009189/

ne işe yarar sorusuna cevap... ben blog üzerinden paylaşımda bulunabiliyorum, sizler de bir şey (kitap adı, video adı vs. vs. paylaşacağınız zaman işe yarayabilir... en azından bir zararı olmaz herhalde... benim listemde olan 15 kişiyi ekledim...

bi de yarın (perşembe) akşamı olacak şöyle bir etkinlik paylaştım: bu etkinliğe gidecekler, murat güvenç'in konuşmasını kentsel ayrışma/sosyal dışlanma gözüyle/lensiyle de dinleyip not alıp bizimle paylaşırsa çok hoş ve bonussal olurdu...
ilk yazıyı ben yazmış olim... yarın yani perşembe akşamı istiklal civarında olacaklar için kaçmayacak bir etkinlik... murat güvenç kentsel dönüşüm üzerine konuşuyor... bu konuşmayı dinleyip, ses kaydını bizle paylaşan arkadaşlar 2 bonus puan da kazanıyor:) (murat güvenç, tanımayanlar için, kentle ilgili konularda türkiyedeki en iyi araştırmacılardan ve de lecturer'lardan biridir)
http://www.arkitera.com/etkinlik/index/detay/persembe-konusmalari--murat-guvenc---kentsel-donusumu-dusunmek--toplumsal---historiografik-temsil---anlati-sorunlari/1290

t

No comments:

Post a Comment